![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
طيب لية الحيرة دى بس
امممممممممممممم لو حصلى كدة اولا هاضايق جدا من نفسى وبعدها هاضايق وهاقول لنفسى ان لو الحد دا شجاع اكيد كان واجهنى بغلطى او بالشئ الى زعلة منى للدرجة دى و طبعا هامسح المسج واحاول انى انسى الموقف الاوفر دا لكن عمرى ماتصل على صاحب الرقم يعنى هو ماتكسفش انة يشتمنى بمسج يبقى لو كلمنى يقول اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وبعدين احنا بنقابل صعوبات كتيرة بحياتنا مش لازم نلتفت للحاجات التافهة منها واسفة على الاطالة تحيــــــــــــــــــــــ ـــــــــاتى@};-
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة مجرد ذكريات ; 07-30-2009 الساعة 05:55 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماذا, الرساله؟؟؟, تفعل, وصلتك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا تفعل لوضاقت بك الدنيا ؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 5 | 02-24-2010 01:39 AM |
| ماذا تفعل لو أنت مكانها | yousef eldeep | عالم ادم | 3 | 12-09-2009 01:22 AM |
| ماذا تفعل لو كنت مكان احد هؤلاء | GHOST | المنتدى العام | 4 | 08-03-2009 09:56 PM |
| ماذا تفعل عندما تغضب | THE KING | عالم ادم | 13 | 07-21-2009 03:39 PM |
| ماذا تفعل عندما لا تجد من يفهمك ؟؟؟ | sha3lan | عالم ادم | 9 | 06-20-2009 10:20 PM |