![]() |
|
#24
|
|||
|
|||
|
عندك حق يا رامى
انا عن نفسى افضل المرسال عن انى اقولها انا لأنها فعلا محرجه جدا للبنت وانا لسه عند رأيى ان البنت خجل وحياء ومينفعش تكون غير كده وفعلا يا عاشق القدس المقوله بتاعت العرف في الشرع له اعتبار لذا عليه الحكم يدار حياتنا كلها قائمه عليها والعادات والتقاليد بتاعت المجتمع فعلا مهم جدا ان الواحد ميخالفهاش |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ..... |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| [كلمات] وعلي رأيك | ملاك الروح | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-16-2010 10:04 AM |
| المحشش والجنى(قوللى ايه رأيك) | karmen | اضحك من قلبك | 10 | 01-10-2010 02:19 AM |
| اى رأيك فى المرأة المتسلطة | بلابل المتمرد | عالم ادم | 5 | 08-20-2009 05:22 AM |
| رأيك فى الشات وبكل صراحه!!! | karmen | عالم ادم | 20 | 07-26-2009 01:22 PM |
| إن كنت محب للشعر فاعطنا رأيك | THE KING | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 08-11-2008 06:44 PM |