![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
كعادتك يا رامى
أوكى أنا بقى شكل هدايتى هتبقى على اديكم من ساعة موضوع (هل فتاة النت سيئه ولا يفضلها الشباب) وأنا عماله بفكر لا قيت ان فعلا آرائكم صحيحه واعتراضكم على الشات والايميلات صحيح وبصراحه أنا بقالى تقريبا كده شهر مش بفتح الايميل خالص وعاهدت نفسى انى مش هفتحه اطلاقا فى الفتره دى غير لما أخلص تفكير ونقاش فى الموضوع ده لعلى أقتنع انه فعلا خاطئ وبإذن الله ألغى من دماغى حكاية الايميلات والشات دى انتوا لو كنتم اعترضتوا على المنتديات والانترنت عامة كنت هفقد الثقه فى رأيكم وكنت هقول ان ده مجرد تفكير أنانى متعنت ضد المرأه لكن اعتراضكم على الشات خاصة خلانى أفكر فى وجهة نظركم واللى خوفنى أوى انى لاقيتها صحيحه الى حد كبير وفضلت أتساءل مع نفسى هل فعلا المحادثات على الايميلات خطأ ولاقيت انه فعلا مفيش راجل يقبل على نفسه ان البنت اللى هو مرتبط بيها تكون بتكلم شباب على التليفون مثلا أو فى الجامعه أو كده طب ما هى هى الشات برضو غلط والولد مش هيقبل ان البنت تكون بتكلم غيره عالشات ما هو كله زى بعضه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الشات, رأيك, صراحه!!!, وبكل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سذاجه, غرور, وقاحه×طيبه, ثقه بالنفس, صراحه(جميل أن نميز بين المفاهيم في تصرفاتنا) | karmen | المنتدى العام | 9 | 10-10-2009 08:03 AM |
| اى رأيك فى المرأة المتسلطة | بلابل المتمرد | عالم ادم | 5 | 08-20-2009 05:22 AM |
| اصنع نسخه الويندوز بنفسك وبكل سهوله ادخل وحمل هذا البرنامج الرائع | اهلاوى | منتدي البرامج العامه | 2 | 12-18-2008 06:49 AM |
| بوجلبان يطلب إطلاق سراحه نهاية الموسم | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 03-18-2008 12:23 PM |
| اكسب فلوس من النت وبكل بساطة | كريم على | المنتدى العام | 7 | 03-11-2008 06:08 AM |