![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
أيوه المفروض يعمل ده كل يوم
واشمعنى هى يعنى اللى تعمله علطول وهو لأ لأ فالح أوى يقولها مطلوب منك تعملى كده كل يوم حاجه تفرس هى المفروض تعمل دا كل يوم لان هى الحنينة والطيبة اكتر منة ولازم تدلع جوزها وتحس بية علشان يفرحها تسلمى يا كارمن على الموضوع |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حبتين, عريس, ناسي |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عريس المنتدى | admin | عالم ادم | 95 | 04-22-2010 09:11 AM |
| فايق ولا ناسي(فيروز) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 10:53 PM |
| دعوة فرح عريس بيشاكل دبان وشه | كونان | اضحك من قلبك | 10 | 12-03-2009 11:39 PM |
| عريس عصبى يكتب بطاقة الفرح | صاحب القلب الميت | سلة المحذوفات | 3 | 12-03-2009 06:54 AM |
| إن كنت ناسي أفكرك ببيبو (وبشير)؟؟؟ | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 9 | 06-18-2009 01:05 AM |