![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
الغيره شئ كويس أوى اوي
بس الشئ لما يزيد عن حده يتقلب ضده يعنى متبقاش بارده وفى نفس الوقت متبقاش خنقه ولا أيبببببببببببببببببببه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
التعديل الأخير تم بواسطة el asmar ; 07-11-2009 الساعة 06:41 AM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (أختبرى, منتج, غيوره, نفسك) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أنتى غير ف تقديم الحلويات | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 0 | 02-17-2010 01:20 AM |
| لم أكن سوى أنثى (نقية)... | ايمان على عبده | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 02-01-2010 11:35 AM |
| نفسك تغير أيـــــــــــــــــــــــه في نفسك ؟؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 0 | 01-06-2010 11:21 AM |
| لكى أنتى | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 3 | 01-03-2010 07:21 AM |
| من أنا ومن أنتى ومن نكون؟؟؟؟ | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 12 | 06-19-2009 10:38 AM |