![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
انا حبيت اكتب الموضوع ده وعايز نصيحتكم فيه بس فضلت انى اكتبه بطريقة الشعر ...............................
ساعات أحس إنه حبيبى......وساعات بحس انه كلام ساعات أحس معاه بالراحة....وساعات أحس انه كلام أفلام معرفش هل هو بيحبنى........ولا بيتسلى بيا ومعيشنى فى أوهام سألت ناس عنه .........قالولى دا ولا فى الأحلام ازاى تحب عن طريق النت.......ازاى تحب عن طريق الكلام حسيت إنه غلط ..........ولازم أصلح الأيام واللى يقرا شعرى عايز نصيحته يلا قولولى مستنى الإنضمام يا ريت الشعر يعجبكم وياريت تقولولى نصائحكم هل ينفع ان الواحد يحب ويثق فى حد عن طريق النت بس؟
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| منكم, النصيحة, ادخلوا, عايز |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تنبيه هام لكل البنات.....بالله عليكى اوعى تسمعى النصيحة دى أو تحاولى تجربيها | دبدوباية | عالم حواء | 1 | 09-12-2010 11:19 AM |
| لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-12-2009 01:04 PM |
| من كان منكم بلا خطيئة | karmen | المنتدى العام | 3 | 07-13-2009 09:58 AM |
| مساعده وطلبت عون منكم | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 1 | 04-01-2008 02:49 PM |
| مجرد اقراح وارجو منكم ارائكم | night_fox | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 03-25-2008 01:08 AM |