منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-29-2009, 11:23 PM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
اتعلم أصول الرخامة ..............

انت مثلا مسافرسفر طويل باتوبيس يعنى حوالى 8 او9 ساعات فى الطريق طبعا هيبقى الكل على اخرة
ودى فرصتك يامعلم عشان تزهق فى خلق الله
اول متروح تحجز وتخلص حجز روح بدرى اول واحد وحط شنطتك اول شنطة فى شنطة الاتوبيس دخلها جوة اوى عشان كل الى يجى يحط فوقها وتستخبى وانزل بدرى شوية قبل ما الاتوبيس يقف والناس تنزل
انزل قلب فى الشنط وطلعها برة ووقعها وافردها فى الشارع وتوه الشنط فى بعض بحجة انك بتجيب شنطتك مهى اول شنطة من جوة هتلاقيها بعيد اوى هتلاقى كل الناس بتجرى فى الشارع تدور على شنطها

تانى حاجة وانت بتحجز خلى كرسيك جمب الشباك
ادخل انت الاول ومتقعدش فى الكرسى الى انت حاجزة لا اقعد فى الى جمبة طبعا الراجل الى جمبك فى الكرسى هايجى هيلاقى الكرسى الى جمب الشباك فاضى هايتبسط اوى هيدخل يقعد فية جرى خلية يقعد سيبة متكلموش
سيبة ساعة واتنين لحد مايكيف على المكان ويسلام لو كان نام وفى عز نومة ازغدة فى قلبة وقولة دا مكانى ياعم
هيزعق ويقول انا قعدت فية الاول طلع التذكرة وحطها فى عينة او انده للسواق او وقف الاتوبيس واعمل خناقة لحد ماتقعد مكانك

تالت حاجة قعدت مكانك وظبطت نفسك ياعم طبعا الراجل الى جمبك دا مش طايق يبص فى خلقتك خليك مبتسم دايما ومبسوط فى وشة عشان يتغاظ اكتر واديلة رست شوية
وتخش على الى قدامك شوية افرد رجلك من تحت الكرسى وخبط فى رجلية كل شوية وان اتكلم قولة اعملك اية رجلى طويلة ابقى احجزلك كرسيين ورا بعض ويسلام لو حاطط اكل تحت الكرسى اخبطة ووقعة فى الارض

وكدة يبقى خلصت على الى قدامك ارجع للى جمبك تانى
اول مينام ويريح نفسة صحية وقولة عدينى اروح الحمام لو سمحت هيقوم متغاظ طبعا وانت بتعدى حط ايدك على وشة
دخلت الحمام وخلصت وانت خارج لاقيت واحد مستنى يدخل الحمام دى فرصتك يبقى فية ضحية تالتة
قولة سورى نسيت حاجة وادخل تانى واقعد جوة ساعتين لحد مايولع فى نفسة برة طبعا مفيش غير حمام واحد
واما تخرج لو لاقيتة لسة مستنى قولة على فكرة المية قطعة وسيبة وامشى

كدة يبق انت خنقت كل الى فى الاتوبيس تقولى ياعم انت مزهقتش غير تلاتة هقولك لا
بطريقة الشنط زهقت شوية وانت فى الحمام الراجل الى برة دة مش هيبطل يعطر الاتوبيس على ما سعادتك تخرج

واتمنى ليكم رحلة سعيدة هههههههههههههههههههههه
__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة





رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
.............., أسوأ, الرخامة, اتعلم


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
Xxx أنتم أسوأ أعضاء في أسوأ منتدى وأنا أعلن رحيلي عنكمXxx manolly منتدى الترحيب والاهداءات 11 10-28-2009 06:49 AM
اتعلم ماذا يؤلمنى صانع الخيال المنتدى العام 4 10-09-2009 08:56 AM
ازاى تثبت أى بنت ..خش اتعلم يا عم الحاج؟! radwan اضحك من قلبك 17 07-06-2009 04:03 AM
شوفوا الرجالة وعمايلها؟؟؟ THE KING الصـــور ومقاطع الفيديو 15 05-05-2009 02:09 AM
ازي تعامل الجنس اللطيف (اتعلم ) prince of alex المنتدى العام 3 03-15-2009 03:36 AM


الساعة الآن 06:04 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir