![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
[quote=البرنس الوحدانى;48866]ليه يا ملاك الروح قاسية كدة
ما ممكن يكون معجب فيكى فعلا ونيته شريفة وشكرا الموضوع الجرئ ده يا كونان [/quote] ههههههههههههههههههههههههه ههه طب فين القساوه دي داهيا قالت انا مش هرد عليه ماقلتش انا هبعتله رساله وهزؤه فيها ولا هعمل موضوع وافضحه او المح بسخريه انت رومانيس اوي يابرنس وشكلك مش عايش معانا ............ بالنسبه لردة فعلي انا بقي مش هرد غير لما اشوف مشركاته واعرف ولو حاجه بسيطه عن شخصيه وفعلا يأما هقوله انا كمان حبيتك ومش هقدر اعيش غير معاك(طبعا دي سخريه) يأما زي ماقالت ملاك هتجنب الكلام معاه ومش هرد عليه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للبنات, مجرد, الصراحة, اتمنى, ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبة الصراحة (ممنوع دخول الكذابين)... | وليد نعيم | اللعـــب | 124 | 03-22-2010 08:33 AM |
| سؤال محرج للشباب ويسمح للبنات الدخول للتشجيع | yousef eldeep | عالم ادم | 11 | 12-09-2009 07:59 AM |
| 14 سؤال لكل شاب.ارجو الصراحة | manolly | عالم ادم | 22 | 11-02-2009 07:18 AM |
| سؤال محرج جدا جدا للبنات | البرنس الوحدانى | عالم حواء | 13 | 04-29-2009 09:40 AM |
| يا ريت الصراحة | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 03-08-2009 09:09 AM |