منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-09-2009, 12:36 PM
الصورة الرمزية samir aboraia
samir aboraia samir aboraia غير متواجد حالياً
شاعر المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: اسطنها
المشاركات: 112
إرسال رسالة عبر MSN إلى samir aboraia إرسال رسالة عبر Yahoo إلى samir aboraia
افتراضي اسمه مدرج

خلاص مش هطرقع لب...ده انا ناوى اخدها جد
نفسى انجح واخلص...مش هسيبها تهب تدب
7 الصبح صحيت...ع المفارق وقفت
ولا مواصلة لقيت...بعد شقا وصلت
ونزلت م العربية...على صرح علمى بتنح
ادام باب الكلية...اقف ياناس واسرح
انا مش بهرج..طلعت جرى ع المدرج
وياريتنى م طلعت...
تخيل
ف اول محاضرة احضرها...دكتور واقف بيشرح
ورقة وقلم وبكتبها...ركز يمكن تفلح..
وياريتنى م ركزت...
تخيل تانى
مرة واحدة..دخلت علينا...وف وسطينا قعدت
دنجة دنجة..روحنا مارينا...دماغنا ع المحاضرة سرحت
فسكت...ولنفسى سألت..
اوعى تضحك...انا مش بهرج
سكت ...ولنفسى سألت ...
مش ده اسمه مدرج
اللبس عارى...وشبابنا شارى ..ومين يطفى جوايا نارى
ياناس ...ياناس دى تحت القدم لازم تنداس
مش عارف ليه حسيت..انى بقيت...جوه كباريه
من غير زيطة...جنب الحيطة..بقيت...قاعد بقول فيه ايه
لا وايه..استنى ...
ده لسه فيه...اطلب واتمنى
محل بقالة...ولا الفجالة..شايلاه ف شطنتها
لزوم الشغل...شغالة حلاقة...ومعاها عدتها
سكت...وسكت ..وسكت
وضحكت...وقلت....
شعر ودقن ياحيلتها
ياناس حرام...مش ده العلام..امتى نفوق ونصحى
هكتر ف الكلام..مش هقول سلام...امتى نرسم ف وشوشنا الفرحة
تخيل...ايوة تخيل تانى وتالت..
اتخيل من غير م نعيل
كل كلامهم...ف نجوم الطرش...وقصة جديدة
شيلت الهم...وحسيت بالعطش..ياخى جتها نيلة
كلامهم طلاسم...ميتفهمش...ابو رغوة شديدة
وبيقولوا عليه ف الاخر
اسمه المدرج...
انا مش بهرج..
ازاى يبقى اسمه المدرج
__________________
مين اللى قال
بكرة تروق وتحلى
????????????

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مجرد, اسمه


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الى عاوز يحط اسمه على صوره الاسبانى2010 الصـــور ومقاطع الفيديو 15 08-28-2010 07:45 AM
حاجة غريبة ***كل اللي اسمه احمد *** lost love المواضيع والأحاديث الغير صحيحة 5 01-13-2010 06:13 PM
ادخل شوف شخصيه حبيبك من اول حرف من اسمه ...................... yousef eldeep عالم ادم 5 11-11-2009 01:19 AM
صفات الرجل على عدد حروف اسمه!!! بلابل عالم ادم 7 04-08-2009 07:39 AM
ايقونة للترحيب بالعضو بجانب اسمه admin منتدي تطوير المواقع والمنتديات 9 10-30-2008 01:20 PM


الساعة الآن 07:43 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir