منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 11-30-2008, 04:12 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي يا جدعان مين اللى سرق ام قويق (( المفتش كورومبو ))

يا جدعان مين اللى سرق الست دى ..

ياريت نقول مين اللى سرقها ونبقى اجدع من كورومبو ..


اتسرقت واللى سرقها يا اما مصوراتى يا اما تاجر قطع الحمامات دى يا اما الراجل الغلبان اللى فى الدور التالت



كورومبو بيقول ان اللى سرقه راجل مقتدر والظرف فيه 500 جنيه ومحدش يعرف عدد الفلوس دى ..

ولما سأل الحيران واحد قال انا معرفش حاجه عن الظرف ده والتانى شتم ام قويق وقال ميعرفش عنها حاجه والتالت قال انا ميهمنيش الخمسمية جنيه دول انا راجل مقتدر .. طيب منين هو عرف انهم 500 جنيه ؟؟؟؟ اكيد هو اللى سرقها .. ايوها خدمه ..



مع انى حاسس ان كورومبو هو اللى بيسرق انا شاكك فيه شكله لئيم وخبيث كده وقلبي مش مستريحله ..
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اللى, المفتش, جدعان, قويق, كورومبو


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
المفتش كرومبو مين اللى سرق الكلية admin اضحك من قلبك 7 07-16-2009 10:27 AM
المفتش كرومبو مين اللى سرق السندوتشات admin اضحك من قلبك 6 04-08-2009 09:08 AM
المفتش كرومبو-مين اللي اخر مصطفي قمر admin اضحك من قلبك 7 03-30-2009 09:17 AM
المفتش كرومبو و مين اللى سرق الشنطة admin اضحك من قلبك 0 12-29-2008 01:32 AM
المفتش كورومبو كبداكي admin اضحك من قلبك 2 12-13-2008 09:43 AM


الساعة الآن 12:10 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir