منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-19-2011, 07:29 AM
shymAA shymAA غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
الدولة: syria
المشاركات: 29
افتراضي الفاشل بالدراسة يجي لهون..!!

الدنيا حلوة واحنا ساقطين بنعيشها واحنا يا ناس فرحانين
ننسى اللي فاتنا ونعيش حياتنا على السقوط متواعدين

انســــــــــى
كل الشباب ساقطين ساقطين متجمعين في المدارس فاشلين
على ايه تكشر وليه تفكر دا العمر كله يومين


انســـــــــــى

انسى درجاتك على طول على طول ما تسبش زعلك مره يطول

افرح شويه واضحك شويه كدا خلي روحك عليا وهاي

ويا قلبي طنش كمان وكمان وصل تطنيشي لكل مكان

وانا لو عليا ده الوقت جيا عشان اقول يا درجات باي باي


الدروس غيرت معنى الكون خلتله ملل وزهق ونوم
غياب زياده لا مش بعاده دنا حاس اني همووت

انســــــــــــــــى

احنا اللي بالدراسه ما فلحنا ارتحنا وريحنا روحنا

ننسى اللي فاتنا ونعيش حياتناعلى السقوط متواعدين

انســـــــــــــــــى



تحياتي... *_^
__________________
و من يــك ذا فم مرٍ مريض يجد مرًا به الماء الزلالا
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الى ضحايا الحب الفاشل كيف تتخلص من حبك القديم GHOST المنتدى العام 1 05-02-2010 12:02 PM
أهون عليك يا غالى البرنس الوحدانى الابداعات الفنيه للاعضاء 2 06-20-2009 09:05 AM
مدرب ستوك يهاجم "الخاسر الفاشل" فينجر admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 11-06-2008 08:39 AM


الساعة الآن 12:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir