منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 08-17-2008, 04:05 PM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

والله العظيم اقول الحق

اقتباس:
س1:-اسمك وسنك وعنوانك ؟

رامى التهامى

21 سنة

مصر


اقتباس:
س2:- ليه سجلت بأسم سيلفر؟

ده لقب من القابى ... وحبيت اسجل بيه

وعادة انا اسجل باسم eltohamy


اقتباس:
وايه اللى شدك فى المنتدى وخلاك تسجل فيه؟
طبعاً لازم أسجل فى منتداى

علشان المنتدى بتاعى يبقى لازم أسجل فيه


اقتباس:
س3:-الحب بيمثل ليك كام فى الميه ؟



الحب بالنسبة لى شئ عادى

أو زى ما تقول لسه وقته مش دلوقتى


اقتباس:
وانت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟
واقعى جداً ،،،


اقتباس:
س4:- ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟
الالتزام ... تكون ملتزمة

بخلاف بعض الامور الاخرى

بس خليك فاكر ... فاظفر بذات الدين

اقتباس:
ولقيتها ولا لسه؟
زى ما تقول كده فى حاجة فى البال


اقتباس:
س5:- ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟
ما أظنش خالص ،،،


اقتباس:
س6:- لو انت بتحب واحده وفوجات فى يوم ان عندها مرض يمنعها من الانجاب هل هتكمل وتفضل معاها وتحرم نفسك من الشعور بالابوة ؟ ولا هتسيبها ؟

السؤال ده صعب شوية ... بس أقولك متقدرش البلاء قبل وقوعه

وده شئ بيد الله ومسبب الاسباب


اقتباس:
س7:- ايه رايك فى الحب فى فترة المراهقه ؟ بيكون فعلا حب حقيقى ولا لا؟
على ما أظن أنه بيكون نزوة ... ومرحلة وبتعدى


اقتباس:
س8:-ممكن ترتبط بواحده اهلك هما اللى اختاروها ليك ؟ ولا لازم تختارها انت ؟
والله كل وقت وليه ظروفه ... طبعاً أنا بيكون ليا اختيارى

بس لو الاهل قاللولى على واحدة ... إيه المانع لما اشوفها

ولعل وعسى تكون هيا اللى فى النية


اقتباس:
س9:- حكمه انت ماشى بيها فى الحب ؟
والله مفيش حكم ... ماشى ورا مبادئى


اقتباس:
س10:-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟
ما اظنش انه هيكون حب بجد ... وده ممكن يكون تسلية

لا ... صعبة الارتباط عن طريق النت


الحمد لله خلصت يا كينج


__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اعرف الفرق بين الحب والرومانسيه lost love سلة المحذوفات 1 05-25-2010 05:36 AM
مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب جورديجى المنتدى العام 1 03-23-2010 03:28 AM
مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب التننين سلة المحذوفات 1 02-19-2010 07:23 AM
هل الحب الثاني يمحي الحب الاول؟؟؟ al3ashk سلة المحذوفات 3 09-26-2009 11:43 AM
هل تؤيد مشاركة كرسي الإعتراف مع محكمة الحب والرومانسيه !!!؟؟ THE KING عالم ادم 15 05-05-2009 04:13 AM


الساعة الآن 08:39 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir