![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
بصى انا عايزه دوووووووووووووووووووووول
دى شكلها شيك ![]() و دى سمبل اووووووووووى ![]() وعايزه بتاعتك برده هههههههههههههههههههههههه والباقى بقى تقليدى هههههههههههههههههههههههه المهم هاتيلى دول بقى متخافيش انا هاكل قطمه واحده وبتشدو التورته م قدامى فانا هعمل حسابى هدوق لكو دى ودى ودى ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شموع للعرايس | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 2 | 01-13-2010 08:03 AM |