منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-10-2008, 07:38 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
اضحك(الماجيك) تخيل لو انت في الحمام وفجأة..............؟؟

تخيل ان انت في يوم من الايام قاعد لوحدك باليل ومفيش حد في البيت



وحبيت تاخد شور

وقاعد تنادي علي اللي في البيت عشان يجيبولك فوطة

وفجأة واحد دخل ايدة واداك فوطة

وفجأة وانت بتنشف افتكرت ان مافيش حد في البيت

اية حيبقي احساسك

انا عن نفسي ممكن اتسرع

موقف تاني

تخيل بردة ان انت بردة عايز تاخد شور وبردة الابواب كانت مقفولة ومحدش في البيت

وبعدي النور فجأة ام قاطع ومفيش شمع وكبريت

وسمعت ناس بتكلم في الصالة

اية حيبقي احساسك

انا عن نفسي

حايجيلي

سكتة قلبية

كل واحد يكتب موقفة ساعتها في كلا الموقفين



رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الصبايا وعشق الجمال جازوراو رنــــا سلة المحذوفات 0 08-13-2010 10:21 AM
تخيل لو تدخل غرفت نومك فتجد......... ملاك الروح اضحك من قلبك 15 01-10-2010 07:13 AM
لعبة "وفجأة"!!!!!!!!!!!! manolly اللعـــب 41 09-26-2009 12:32 AM
اسرار الجمال والمكياج لكل الصبايا وعشاق الجمال romaaa555 المنتدى العام 1 08-27-2009 02:56 AM
صور في غايت الجمال waled salah الصـــور ومقاطع الفيديو 8 05-05-2009 10:51 PM


الساعة الآن 01:24 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir