![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
موضوع رائع وبجد تحفة
وسؤالك محير بس أعتقد ان الحنين بع الفراق أصعب بكتير لأنك ممكن تودعى ناس آه بتحبيهم وكل حاجة بس الزمن يخليكى تنسيهم بس الحنين بعد الفراق هو دة أصعب حاجة ف الدنيا صعب قوى انك تحنى لشخص ما كان هو كل حاجة ف حياتك وفجأة تلاقى نفسك مش من حقك حتى مجرد التفكير فيه مش انك تكلميه مشكورة ع الموضوع الجامد دة يابسبوسة
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الحب, الفراق!!!!!!!!!1, اقوى!!!!!!!!, يمنع |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أيعقل أن أبكي بلا دموع؟!! | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 03-25-2010 05:13 AM |
| للمجانين فقط يمنع دخول العقلاء | ahmed.dodo | سلة المحذوفات | 3 | 02-03-2010 11:21 PM |
| هل دموع الحب اقوى ام دموع الفراق؟ | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 01-30-2010 05:06 AM |
| دموع الفرحة !! | Silver | الخيمه الرمضانيه | 2 | 08-30-2009 06:41 PM |
| دموع الصور........ | -=(Lonley Girl)=- | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 09-28-2008 02:35 AM |