![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
احنا بنتوقع اي حاجه بنحبها بتروح مننا
لانو اقتناعنا بكده اتحول ليقين كامل علشان كده لما فعلا بنلاقي حاجه بنحبها دايما بنشووف ان المستقبل مش بيشلنا اي حاجه كويسه وانو قريب هياخد مننا الحاجه دي .. بعد ما لقيناها بخصوص اذا كنا ممكن نرجع الشئ ده تاني ايا كان يعني فده ممكن بالاصرار والتمسك بالامل لاخر لحظه ده مش مجرد كلام شفوي احنا لازم نقرنو بالفعل الجديي اخيرا شكرا احمد على موضوعك المميز تقديري لك ولموضوعك الجدي :d |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لماذا, فقدانه, نتوقع, نيته |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لماذا | دبدوباية | سلة المحذوفات | 2 | 12-30-2009 02:10 PM |
| لماذا؟؟؟!!!!! | karmen | المنتدى العام | 5 | 07-27-2009 02:54 AM |
| لماذا نحب ؟ | :::همسات الروح::: | المنتدى العام | 7 | 06-23-2009 02:38 AM |
| المدير الفني لهال سيتي ينفي نيته في ضم عبد ربه | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 12-29-2008 08:49 AM |
| ريال مدريد ينفي نيته التخلي عن فان نيستلروي | night_fox | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 04-19-2008 08:48 AM |