منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-03-2010, 08:48 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
واة يابا

واة بابا هدى هدى واة بابا مش بيدى

من النجمة الجى المنى مستنــــــى

غنى انتى النسيــــــــــــــــــــ م تغنى

غنوتـــى انتــــى الى جوة منـــــــــى

وفولــــــــــى ليــــة تطبطــــب ع الاة

دى تبطبطهــــــــــــــا تطببهـــــــــــــا

غنــــــــى قلبـــــــى وروحى معــــاة

تطير الاحـــــــــــــــــــــ ــلام فوق فوق

نطل علـــــــــى بكــــــــــــــرة وتفوق

معاهــــــــــــــا ايامـــــــــــى هتروق

سبنـــــــــــــى الوعد الى بعيش فية

حب اخترتـــــــــة ومبصوت بيــــــــــة


********

دى الرحمـــــــــة الى الصبر بعتهـــا

فى عبايـــــــــة الشروق لقيتهــــــا

نستنـــــــــــــى بنعنشتهــــــــــــــا

يحقلـــــــــــــى والكــــــــون زعابيب

ادوب فى طيفهـــــــــا فى الدباديب

خصرهــــــــــا وقلبـــــــــــى الحبيب

تصور الااتــــــــــــــــى مشـــــــــروح

بشمس حبــــــــــــــــــى ترد الروح

دى فرفشتنـــــــــــى على المفتوح


********

من الرسمة الى فى حجب سحرنى

لشقـــــــــــــــــاوة الجمال فى ننى

لرموشهـــــــــــــا الموشوشنــــــى

لخدهــــــــــا الملمـس فنــــــــــــان

لقلبهــــــــــــا احلى الاوطـــــــــــان

كلهـــــــــــــــا كل الالــــــــــــــــوان

مقــــــــــــدر الحلوين بلـــــــــــــكوم

لكــــــــــــــــن دى غير كل المعلوم

اجادة الطيــــــــــــران والعـــــــــــوم

سبنـــــــــى الوعد الى بعيش فـيـة

حب اخترتـــــــة ومبصوت بيـــــــــــة

واة بابا هدى هدى واة بابا مش بيدى
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
داتا


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اسطوانة الانقاذ من شركة جى داتا G Data AntiVirus Emergency System 2010 - LiveCD Silver منتدي البرامج العامه 0 01-07-2010 12:40 AM


الساعة الآن 07:09 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir