اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر الابيض
ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ه
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر الابيض
مشفاكر حاجه
لا بسم الله ما شاء الله
الذاكره عندكوا شغاله يعني
بس في حاجات انا بدأت افتكرها
يا مسهل ربنا يذكرنا
|
هههههههههههههههههههههه
إيه يا أحمد ده إنت مش في الجيييييييييييل خااااااااااالص
معقول مش فاكر أي حاجه
مش ممكن
ياللا أدينا فكرناك بذكرياتك أهو
أي خدعه
ههههههههههههههههههه
ميرسي على مرورك
التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 02-03-2010 الساعة 12:02 AM
|