![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
انا عضوه جديده يا ماجكاويه
بسم الله ما شاء الله يا جماعه بصراحه المنتدى ده كبير وجميل واعضاؤه لذاذ خالص واحب ان اكون صديقه لكل الاعضاء الموجودين واتمنى ان اتعرف بهم جميعا لانى اجتماعيه اكثر من الازم ههههههههههههههههه يعنى مش هزهق ابدا او امال منكم ابدا بس يا رب انتوا اللى ما تملوش من وجودى بينكم ايلول |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الاعضاء, القدام, خشوا, شوية, عاوزكم, والجداااد |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل صحيح اكثر الناس ضحكا هم اكثرهم حزنا ؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 5 | 05-06-2010 11:53 AM |
| خشوا شوفو الرومانسيه علي حق | amira abdo | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 12-22-2009 09:02 AM |
| بعد إذنكم !!هثبت شوية مواضيع وأحذف شوية مواضيع | karmen | المنتدى العام | 7 | 07-19-2009 03:54 PM |
| اخي اختي هل تعاني من صعوبه القيام الليل وصلاه الفجر ؟ | tafa | منتدى نور الإيمان | 2 | 06-24-2009 05:57 AM |
| هل فعلا الناس الذين يضحكون اكثر هم الاكثر حزنا...؟ | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:09 AM |