منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-01-2008, 09:03 AM
الصورة الرمزية كونان
كونان كونان غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مصر
المشاركات: 359
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى كونان
Love(الماجيك) لو خيرت بين خمسة شخصيات ماذا ستختار ولماذا..؟




مساء الخير على أجمل وأحلى أعضاء فى الدنيا
جبتلكم النهاردة موضوع أتمنى إنه يعجب حضراتكم وده طبعا إللى أنا بسعى ليه إن المواضيع إللى بختارها تعجب حضراتكم

..........................

لو خيرت بين خمسة شخصيات ماذا ستختار ولماذا..؟

(1) ملك عادل ومشهورجدا

(2) صاحب مال وغنى جدا

(3) عالم كبير ومبدع فى مجاله

(4) شخص بسيط جدا وعادى

(5) شخص فقير ويعيش حياته براحة البال




فأي من هولاء انت ستختار أن تكون ؟ولماذا؟


يا ريت يا جماعة الإجابة صريحة

وياريت نفتح قلوبنا لبعض وتقول بتحلم تكون إيه فى الشخصيات دى ؟

منتظركم
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ايهما صعب...؟ولماذا...؟ lost love المنتدى العام 0 07-30-2010 11:19 AM
اي جملة ستختار / ي ؟ بصراحه .. lost love المنتدى العام 19 05-09-2010 10:29 PM
شخصيات وكلمات دبدوباية المنتدى العام 3 12-19-2009 10:29 AM
امتى نزلت اغلى دمعة في حياتك؟؟ ولماذا ؟؟ ملاك الروح عالم ادم 15 07-17-2009 10:00 PM
كل شخصيات العالم فى صورة واحدة Silver الصـــور ومقاطع الفيديو 9 11-19-2008 01:48 AM


الساعة الآن 08:52 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir