![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
فعلا الاعتذار شيء مهم جدا ولازم كل مخطيء يعترف بغلطه
بس كان هيحصل ايه لو راح هو واعتذرلها بنفسه ليه الكبرياء مادام هو عارف انه غلطان ولازم يعتذر عموما كتر خيره باردو اهو احسن من مفيش ههههههههههههههههههههههههه هههه ميرسي ليك يا سيلفر قصة جميلة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الجبش, رسالة, رغيف |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الرسائل الخاصة: لديك 1 رسالة جديدة غير مقروءة من مجموع......رسالة....؟؟ | lost love | المنتدى العام | 5 | 05-19-2010 10:47 AM |
| ورقة صغيرة وضعت تحت رغيف الخبز | مس همس | عالم حواء | 4 | 04-04-2010 10:35 AM |
| رسالة يهودى الى جاره المسلم..رسالة تستحق القراة | lost love | المنتدى العام | 6 | 03-26-2010 02:24 AM |
| الخبز العربى مع التونة | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 6 | 02-27-2010 10:28 AM |
| الكأس: دفاع الجبش تأثر برحيل عمرو عادل للزمالك | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 10-26-2008 08:20 AM |