![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
الدنيا ريشة
ياللي بتسأل عن الحياه خدها كده زي ماهيه
فيها إبتسامه وفيها آه فيها أسيه وحنيه ياما الحياه فيها واللي بيشقيها واللي بيرضيها واللي يقاسيها ياللي بتسأل عن الحياه خدها كده زي ماهيه فيها إبتسامه وفيها آه فيها أسيه وحنيه ياما الحياه فيها واللي بيشقيها واللي بيرضيها واللي يقاسيها الدنيا ريشه في هوا طايره بغير جناحين إحنا النهارده سوا وبكره هنكون فين في الدنيا في الدنيا دنيا تدور مهما تدور ماهي بتدور سواقينا في عطشنا في ألمنا ما بتنساش تداوينا دنيا تدور مهما تدور ماهي بتدور سواقينا في عطشنا في ألمنا ما بتنساش تداوينا لينا الحب لينا قبل الجراح ماتدق بابنا جينا ومادين إيدينا واللي يصيبنا أهو من نصيبنا دنيا بتلعب بينا ليه إيه راح ناخد من ده أيه أيه راح ناخد من ده أيه
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الدنيا, ريشة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تلك هي الدنيا؟؟ | وليد نعيم | سلة المحذوفات | 2 | 01-31-2010 08:22 AM |
| أم الدنيا | beckham | سلة المحذوفات | 1 | 01-29-2010 06:10 AM |
| أم الدنيا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-24-2009 07:53 AM |
| ::::هي الدنيا كده:::: | karmen | المنتدى العام | 7 | 09-03-2009 03:29 AM |
| خمسة عاشوا في الدنيا لم يخلق واحد منهم في الدنيا | THE KING | منتدى نور الإيمان | 5 | 07-14-2009 05:19 AM |