منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم حواء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #14  
قديم 01-22-2010, 01:24 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

عصابة إيه اللي فاشله يا كتاكيت
ما احنا عمالين نسأله من الصبح وهو عامل فيها فهمي
جاوب يا ابراهيم ومتحمرأش
1-قالولك شخص انت تعرفه مات
مين أكتر حد تعرفه تتمنى يكون هو الشخص ده؟

مين أكتر حد عمرك ما تتمنى إنه يكون الشخص ده؟

2-أختك_باباك_صديقك الأنتيم_مامتك_زوجتك_إبنك
رتب حسب الأولويه أو أكتر حد تحبه
متقولش كلهم ومش عارف ايه
قسماً بالله لو مجاوبتش بجد ورتبت
لهتكون العواقب وخيمه رخيمه فخيمه يا هيما

3-ماشي انت وحبيبتك في الغيط عندكم بين عيدان الذره ومنسجمين وبتعدوا النجوم
بس يا حرام حبيبتك رجلها مكسوره وبتوجعها وماشيه بتتسند عليك
وفجأه طلعلكم التعلب المكار
لالالالالالالالالالالالا
قصدي ديبين من النوع الغير مألوف يعني النوع الحلوف المتوحش
هتعمل إيه يا نجم في الموقف ده؟؟

4-اختار من المنتدى
صديقك المفضل:
عروستك:
أختك:
صديقتك المفضله:
قدوتك:
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الماجيك...اوعى, بنات, عصابة


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عصابة التماسيح admin عالم ادم 113 08-26-2015 12:57 AM
اوعى تقف لبنت فى المترو لمحه حب عالم ادم 10 11-05-2009 07:07 PM
بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, radwan سلة المحذوفات 10 07-28-2009 08:09 PM
اضحك كركر.... اوعي تفكر تقوى الروح اضحك من قلبك 14 07-15-2009 09:34 AM
بنات الماجيك بنات تجنن GHOST الصـــور ومقاطع الفيديو 20 05-01-2009 12:38 AM


الساعة الآن 06:59 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir