![]() |
|
#17
|
|||
|
|||
|
ونعمل ركن فى المنتدى للتوبة بية كل مايخص التوبة ونبقا اول ناس متخصصين فى الموضوع دة يبقا لية قسم مخصوص
ده كلام جميل جدا يا صاحب القلب الحنون وانا عن نفسي بقدمه طلب للادارة ان كان ميزعلش حد وشكرا جدا للكلام الجميل ده ولو انه كتيييييييييييييييير اوي عليا ويارب اكون عند حسن ظنك بيا
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الصريح بس يدخل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايش حياته | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-15-2009 05:32 AM |
| عايش بـ قلب مجروح | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 09-14-2009 11:44 PM |
| لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-12-2009 01:04 PM |
| كيف تتوب الى الله | Elmjeck | منتدى نور الإيمان | 1 | 03-01-2009 03:25 AM |
| عايز رايكم | wushuman2020 | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 3 | 09-11-2008 04:41 AM |