![]() |
|
#24
|
||||
|
||||
|
عارف ياحمد لية الواحد ميكنشي متفائل دايما ويعمل الحاجة الي هو بيحبها وعايزها انت عارف لية علشان الانسان
.. .. .. .. جبان عارفيين لو مبيخفشي كان عمل اي حاجة في سبيل ان الحب ميضعشي ودي هتبقي حاجة كبيرة جدا لاني الحب كدة عمرة ماهيضيع ابدا ولا يحصل انفصال من الطرفين بسي انت عارف الاعضاء بتوع المنتدي بتعانا انا حاسس ان هم زي الشي الي فوق دة هيفضل طول عمرة جبان هيخافو بردوا ويطلعوا الي في قلبهم بالنسبة مين الي هيضيع الحب من الشباب او البنات بسي مش عارف لية انا زعلان لاني انا غلط في كل الي في المنتدي وقلت ان هما جبنات بسي هما المفروض يااكدوا ليا ان هما مش جبناء لاني انا فعلا انا عرفهم واحد واحد من الردود علي جميع المواضيع
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مننا, الحب, السبب.ظ, بيضيع, ومين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إنييستا: حتى الآن لا أصدق أننا أصبحنا أبطال العالم | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-11-2010 04:38 PM |
| كالو: هذه فرصتنا لإثبات أننا الأفضل..والجزائر أسياد الهجوم المرتد | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-23-2010 06:54 PM |
| لو أننا..... (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:56 PM |
| حلقه المفتش كرومبو ومين سرق المأذون | admin | اضحك من قلبك | 9 | 07-16-2009 10:12 AM |
| المفتش كورمبو ومين اللى سرق الشنطة الحمرا | Silver | اضحك من قلبك | 2 | 03-19-2009 12:30 PM |