![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
بعد السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكو يا شباب وانتو يا بنات ايه الاخبار اولا شكرا للي ردوا جميعا سواء فاهمين انا عايزة اوصل لايه زي صاحب القلب الحنون او حتى مش فاهمين بس وعدونا بالرجوع زي vindiesel
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الصريح بس يدخل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايش حياته | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-15-2009 05:32 AM |
| عايش بـ قلب مجروح | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 09-14-2009 11:44 PM |
| لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-12-2009 01:04 PM |
| كيف تتوب الى الله | Elmjeck | منتدى نور الإيمان | 1 | 03-01-2009 03:25 AM |
| عايز رايكم | wushuman2020 | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 3 | 09-11-2008 04:41 AM |