منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 01-08-2010, 12:30 PM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
أدخل ورينى شهامتك يا معلم ...................


النهاردة هسألكوا سؤال بسيط جدا



تخيل لو انتا كدة يا معلم سهران وسرحان خالص معى عبد الحليم وقاعد ياعينى


بتفكر فى حبيبتك وبتحلم امتى ييجى اليوم اللى يجمعكوا بيت واحد

وفجأة راح تليفونك رن

بتبص انتا بتشوف مين المهم لقيت حبيبتك هيا اللى بتتصل بيك

وبتقولك معلش يا ابراهيم انا مش هقدر اكلمك النهاردة

علشان تعبانة وعاوز ة انام

المشكلة بقى مش فى انها هتنام


المشكلة ان انتا اصلا مش اسمك ابراهيم

ياترى بقى هيكون رد فعلك أية فى الموقف دة يا معلم ؟


وانتى كمان يا قمر لو حصل معاكى موقف زى دة هتعملى أية ؟


ويلا بقى مستنيكوا

تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed.dodo ; 01-08-2010 الساعة 12:33 PM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
..................., أدخل, لعمل, شهامتك, ورينى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أدخل وفق راسين فى الحلال karmen اللعـــب 477 08-22-2010 07:27 AM
لكل من يبحث عن وظيفة .. أدخل من هنا >> Sawsan Ahmad? المنتدى العام 0 05-16-2010 01:13 AM
لو انت مصرى على حق أدخل البرنس الوحدانى المنتدى العام 9 09-12-2009 11:15 AM
عرفت أدخل الحمد لله karmen منتدى الترحيب والاهداءات 12 06-15-2009 10:51 AM
لو سامعنى................أدخل karmen المنتدى العام 28 06-13-2009 11:49 PM


الساعة الآن 03:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir