![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
أوباااااااا ايه ده يا وديع قصدى يا هيما
شد شويه كده يا بنى الناس دى مش هتيجى كده الناس دى مينفعش معاااها غير الضرب هههههههههههههههههههههههه اوعى تسكت عن حقك ف البرأه انت كده هتخلينا نطلع بحمله من رجاله الماجيك عليهم نطحنهم ونجيبك وناخد واحده منهم ونعذبها ع طول احنا سيبينك شويه لااننا واثقيين انك هتظبطهم وبعدين العيال دى بتشجع نادى ايه يا وديع قصدى يا هيما ههههااااااااا سلام اشوفك ف المعركه
__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..
همسه ...اسر ... ضحى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |