![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
مش مهم اوى راى الناس ف الللى انت بتعمله المهم انك تكون مقتنع من جواك اووووى
اتصرف وكان الناس مش شايفاك وخلى ثقتك ف ربنا وف اللى انت بتعمله هو الدافع اللى بيحركك وبجد خليك متفائل عشان تعرف تكمل ---- بس ممكن حاجه ساعات التشاؤم بيكون هو البديل اللى بيعمل المستحيل بس برضه ندعوا معاك للتفاؤل يا قائد يا رب "صابرين"
__________________
الحنين ...تذكر لمشاعر انتحرت في زحمة الحياة..
همسه ...اسر ... ضحى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| انتوا, حمييييييييييييير |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لشباب الماجيك وبس مجموعة دبل لعيونكم انتوا وبس | دبدوباية | عالم ادم | 7 | 04-01-2017 02:08 AM |
| أسهل وألذ سندويتش من صنع ايدكوا انتوا | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 6 | 02-27-2010 10:25 AM |
| هو انتوا لازمـ كده ؟؟ @ | follow me | المنتدى العام | 20 | 10-03-2009 12:53 AM |