![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
الرسالة فعلا وصلت
يعنى انا مثلا لما بتضايق واكون متضايق فى ناس اصحابى كتير ممكن يزعلوا منى لأنى ببقى صعب اوى وحاولت كتير اغير العادة دى بس مش عارف بس لقيتلها حل وبقيت اطبقه لما بزهق بسيب اللى انا معاهم وبمشى لوحدى لحد ما اهدى وارجعلهم نايس توبيك
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ڷســـــان, تفقـــدڪَ, زلـــة, إنسان |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| { .. فقط ڪُونوا ڪَمآ يجبْ آن تڪُونوا ..} | prince of alex | المنتدى العام | 0 | 02-27-2010 05:18 AM |
| سطـٌوٍرٍ لـٌيـٌسـٌـٍت للقـُرآءهـ بـٌل للتـٌفـٌڪـٌيـٌـٍرٍ | لمحه حب | المنتدى العام | 1 | 12-26-2009 12:24 PM |
| إنسان....بلا إنسان (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:53 PM |
| كل إنسان ليه حكايه عايشها!!! | karmen | المنتدى العام | 7 | 09-25-2009 11:33 AM |
| (((إالى قلب إنسان))) | karmen | عالم ادم | 4 | 09-07-2009 10:17 AM |