![]() |
|
#13
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
برضه يا ديزل الفت انتباهك
ان الموتسيكل بيبقى صينى اصل الاشكال دى كتير اوى وموجودة فى كل حتة انت ياعم غاوى ازية ليه !! ماتسيب الناس تتكيف وتاخد راحتها وربنا يخللى شركات الادوية محرمتش حد من حاجة واهو رزق الصيدليات وخلاص راحت عليك يا بانجو والحشيش واكل الجو منك والكيميا كيف الناس الهاى لايف وطبعاً عايز اعلق ع حاجة ان اللى بيكيف ولاد وبنات مش الولاد بس هما اللى بيعملوا كل حاجة غلط يعنى كلوا فى الهوا سوا يارب احفظنا
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حاسس |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ::محدش حاسس بيا:: | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-16-2009 09:15 AM |
| حاسس بــ( ايه) ؟ | THE BOSS | المنتدى العام | 6 | 09-14-2009 10:41 AM |
| حاسس ان كل الناس عليا | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 6 | 05-31-2009 01:47 AM |