![]() |
|
#17
|
|||
|
|||
|
كلام مظبوط (lost)
بجد تسلم ايدك علي الافادة و لسه يا مجاعه احنا عايزين كل الاعضاء تقول رائيها في الموضوع بجد و بعد كده نبدأ نتناقش فيه يعني كل عضو يدخل يقول رائيه و بعد كده نبدأ نتناقش في كل المشاركات
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مننا, الحب, السبب.ظ, بيضيع, ومين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إنييستا: حتى الآن لا أصدق أننا أصبحنا أبطال العالم | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-11-2010 04:38 PM |
| كالو: هذه فرصتنا لإثبات أننا الأفضل..والجزائر أسياد الهجوم المرتد | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-23-2010 06:54 PM |
| لو أننا..... (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:56 PM |
| حلقه المفتش كرومبو ومين سرق المأذون | admin | اضحك من قلبك | 9 | 07-16-2009 10:12 AM |
| المفتش كورمبو ومين اللى سرق الشنطة الحمرا | Silver | اضحك من قلبك | 2 | 03-19-2009 12:30 PM |