![]() |
|
#14
|
|||
|
|||
|
يجماعه الموضوع ده مهم جدا جدا
بس المشاكل بتكون مشتركه بين البنت والولد وانى البنت بتشوف انها صح والولد بيشوف نفس الشي انه صح بس الى بيحب ما بيكرهشي ولا بينسي ولكن ممكن العلاقه تتغير والحب يقل شويه شويه بس بيرجع تانى لو في حاجه سعدتهم تانى زى مكلمه موقف جميل مناسبه سعيده مقبله رقيقه لكن في حاجه ما ينفعشي الرجوع فيها وهيا الخيانه من اى طرففيهم اى كان الولد او البنت يعنى عاوز اعرفكم انى الحب عمره ما بيبعد ولا بيضيع بس ممكن ينجرح ويموت وبنتهى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مننا, الحب, السبب.ظ, بيضيع, ومين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إنييستا: حتى الآن لا أصدق أننا أصبحنا أبطال العالم | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-11-2010 04:38 PM |
| كالو: هذه فرصتنا لإثبات أننا الأفضل..والجزائر أسياد الهجوم المرتد | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-23-2010 06:54 PM |
| لو أننا..... (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:56 PM |
| حلقه المفتش كرومبو ومين سرق المأذون | admin | اضحك من قلبك | 9 | 07-16-2009 10:12 AM |
| المفتش كورمبو ومين اللى سرق الشنطة الحمرا | Silver | اضحك من قلبك | 2 | 03-19-2009 12:30 PM |