![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
يعطيك العافيه على الموضوع والعيب مش بس على الشباب العيب في البلد الي وصلت الشباب لكدا بس هما اختاره انهم يوصلو نفسهم لكدا الشباب دول لو انتبه لنفسهم حيكون شي تاني بس للاسف اختار اسهل طريق علشان ينسو ويهربو من ضغط ومشاكل الحياه الشباب دول في دوووووومه وربنا يعنهم على نفسهم وعلى البلد
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حاسس |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ::محدش حاسس بيا:: | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-16-2009 09:15 AM |
| حاسس بــ( ايه) ؟ | THE BOSS | المنتدى العام | 6 | 09-14-2009 10:41 AM |
| حاسس ان كل الناس عليا | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 6 | 05-31-2009 01:47 AM |