منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم حواء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 12-25-2009, 06:24 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ياااااااااااااااااااااااا ااااااه
هو لسه جولدن هنا
حلاااااااااااااااااااوتك
طب ياللا بقى خد دول عالماشي
1-إيه هي آخر مسج وصلتلك عالموبايل؟
2-حبيت كام مره في حياتك حب حقيقي؟
3-أعجبت بكام بنت في حياتك؟
4-لو مكانش إسمك إبراهيم كنت تحب يكون إسمك إيه؟
5-ليه النيك نيم بتاعك سواء عالميل أو المنتدى هو جولدن مان؟
هل إنت حاسس إنك رجل ذهبي فعلاً؟
6-ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟
7-انت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟
8-ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟ ولقيتها ولا لسه؟
9-مين هي زميلتك اللي هتهديها ورده ؟(في السؤال اللي جاوبته لستار)

10-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟
ياللا يا نجم

عيش مع الشويه دول
ومتفتكرش إنها كده النهايه
ده إحنا لسه بنقول يا هادي
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الماجيك...اوعى, بنات, عصابة


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عصابة التماسيح admin عالم ادم 113 08-26-2015 12:57 AM
اوعى تقف لبنت فى المترو لمحه حب عالم ادم 10 11-05-2009 07:07 PM
بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, radwan سلة المحذوفات 10 07-28-2009 08:09 PM
اضحك كركر.... اوعي تفكر تقوى الروح اضحك من قلبك 14 07-15-2009 09:34 AM
بنات الماجيك بنات تجنن GHOST الصـــور ومقاطع الفيديو 20 05-01-2009 12:38 AM


الساعة الآن 03:29 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir