![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
ياااااااااااااااااااااااا ااااااه
هو لسه جولدن هنا حلاااااااااااااااااااوتك طب ياللا بقى خد دول عالماشي 1-إيه هي آخر مسج وصلتلك عالموبايل؟ 2-حبيت كام مره في حياتك حب حقيقي؟ 3-أعجبت بكام بنت في حياتك؟ 4-لو مكانش إسمك إبراهيم كنت تحب يكون إسمك إيه؟ 5-ليه النيك نيم بتاعك سواء عالميل أو المنتدى هو جولدن مان؟ هل إنت حاسس إنك رجل ذهبي فعلاً؟ 6-ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟ 7-انت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟ 8-ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟ ولقيتها ولا لسه؟ 9-مين هي زميلتك اللي هتهديها ورده ؟(في السؤال اللي جاوبته لستار) 10-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟ ياللا يا نجم عيش مع الشويه دول ومتفتكرش إنها كده النهايه ده إحنا لسه بنقول يا هادي |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |