![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
والله انا كنت هارد كده من قبل ما اشوف رد ملاك الروح
قريتى افكارى ياملاك ... وقلتى اللى عايز اقوله @};-@};-@};- ما أقدرش انساك @};-@};-@};-
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بالك, تهديها, تكملة, حضورك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عاوز تقول ايه للى فى بالك ؟؟؟ | طائر الحب الحزين | اللعـــب | 7 | 08-01-2010 08:22 PM |
| غير حرف واطلع بكلمة ..... | manolly | اللعـــب | 17 | 03-30-2010 07:48 AM |
| سجل احساسك بكلمة....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 11-25-2009 06:32 AM |
| سجل حالتك النفسية بكلمة | manolly | سلة المحذوفات | 2 | 10-13-2009 04:24 AM |
| إلى من تهديها في المنتدى؟؟!!! | karmen | عالم ادم | 12 | 10-12-2009 07:35 PM |