![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
القبر يبعث في البقايا.. حولنا
رفقا فعمر الناس عندك قبرنا وقفت عيون حبيبتي وتساءلت: بالله يا قبر المدينة أين طفلي.. كان منذ دقائق يجري.. هنا؟ القبر يضحك قائلا: قد صار ضيفا.. عندنا تسلم ايدك الموضوع جميل اوى
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (فاروق, مدينتي, الحب, جويدة), ومات |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحب في الزمن الحزين (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-13-2009 12:43 AM |
| ما قد كان ....كان (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 11:58 PM |
| مدينتي بلا عنوان (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 10:09 AM |
| ويبقى الحب (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 10:07 AM |
| في رحاب الحب (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 09:18 AM |