منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-08-2009, 10:10 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
خاص(الماجيك) حياتي معاك بتنهيها ومفيش عندي أمل فيها

حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها
دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش

%%-%%-%%-
تعبت معاك من الوحده
ولاقيت منك مفيش فايده
سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش


%%-%%-@};-@};-%%-%%-

كام مره سبتني وكام حاجه بيننا ناسيها
ليه دايماً أنا يا حبيبي آخر حاجه تفكّر فيها

%%-%%-@};-@};-%%-%%-

حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها
دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش
%%-%%-%%-
تعبت معاك من الوحده
ولاقيت منك مفيش فايده
سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش

%%-%%-%%-
فين إنت وفين أنا وفين كل كلامك ليّه
ليه مش واخد بالك منِّي وبتستهتر دايماً بيّه

(حياتي معاك/زيزي)

التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:35 PM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
معاك, بتنهيها, حياتى, عندى, فيها, ومفيش


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ازاى تشحن بطريتك لو مش معاك شاحن احساس برئ اضحك من قلبك 9 07-25-2010 04:22 AM
اختار عضو يجلس معاك على البحر همسه اللعـــب 61 04-06-2010 08:47 AM
اذا انت معاك ... مسدس ... هاتقتل مين من الاعضاء. كونان اللعـــب 27 12-19-2009 06:44 AM
هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ THE KING المنتدى العام 1 12-11-2009 04:04 AM
لو كان معاك مسدس تقتل مين ؟ al3ashk سلة المحذوفات 1 09-27-2009 03:43 AM


الساعة الآن 01:51 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir