![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
حلوة الرحلة دى
بس الموضوع ده شكلو حصل بجد اصل انا بعدى كتير من على كورنيش قصر النيل وبشوف نفس المناظر دى وحتى بتوع المراكب والراجل اللى بيقول ب2 جنيه بس ده شكرا ليكى اميرة عالتوبيك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| النجم, اجملها, انيلها, اقصى, رحمه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 7 مفاتيح احملها معك أينما تذهب | دبدوباية | المنتدى العام | 1 | 01-06-2010 11:34 PM |
| ×*×اقسى اللحظات×*× | ahmed.dodo | سلة المحذوفات | 2 | 01-04-2010 01:49 AM |
| ايهما اقسى بنسبة لك الندم ام الظلم ام الخيانة ؟؟ | al3ashk | المنتدى العام | 7 | 09-26-2009 11:54 AM |
| مكالمه لم يرد عليها كلمات ما اجملها | THE KING | منتدي الفنون الادبيه | 7 | 08-27-2009 10:36 AM |
| بمناسبة عيد الام صور للام - ما اجملها | night_fox | الصـــور ومقاطع الفيديو | 2 | 03-28-2008 11:44 AM |