منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-16-2008, 02:11 PM
الصورة الرمزية بلابل
بلابل بلابل غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى بلابل
نقاش(الماجيك) حب نص كم؟؟؟

كلمات من الحب بيقولها الرجل للست
فهل ياترى هي كل ما عنده والا هو بيقول نص اللي في قلبه
والنص التاني بيخليه في سره؟؟


يلى نشوف
يا ريت فيه كلمه تعبر على اللى انا حاسس به غير بحبك
(لانى فى الحقيقه مبحبكيش)

:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
اول مره اقول كلمه بحبك لواحده
(وتصدقنى ودا لانك هبله طبعا)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
انتى كنتى اجمل واحده فى الحفله امبارح
(بس ابقى اعملى عمليه تجميل فى ودانك ومناخيرك وبقك)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
هنتجوز طبعا يا حبيبتى بس ادينى فرصه 6 شهور
(وبعدها مش هتشوفى وشى)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
باحس دايما انى مسئول عنك
(فى الحاجات اللى متكلفش فلوس)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
بتبقى حلوة اوى وانتى بتبكى
(بس فاهم دموعك كويس ومش هتجوزك)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
انا مستاهلكيش
(وهتكتشفى بعدين الحقيقه دى بنفسك)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
ازاى كنت عايش من غيرك قبل كده
(اكيد احسن من دلوقتى وعلى العموم قربت ارجع اعيش من غيرك تانى)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
طول الليل بحلم بيكى
(اللهم احفظنا من الكوابيس)
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
كلمه منك واقاطع كل الناس
(الا ميمى وسوسو وتوتو و .....)


:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):

ماالقمر الا انعكاس لوجهك حبيبتي
( في الليالي المظلمة )

:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):

لما اشوفك يروح مني الكلام وانساه
( من الصدمة )
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):

عنيكي احلى مافيكي
(لما تلبسي نظارة الشمس)

:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
شفايفك زي الفراولة
( بتاعت الصوبات )
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
تتجوزيني ياحبيبتي
( يارب تقول لا )

:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
وحشتيني ووحشني كلامك

( اللي زي الدبش )
:a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93)::a (93):
ابقو ابعتولى رائيكم



رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 05:14 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir