![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
يا ترى مين قفل الموضوع ده؟؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لو كانت الاداره هي اللي قفلته فأعتقد ان ده مكانش كلام الاداره ليّه امبارح واعتقد ان الاداره قالتلى كل واحد له حق التعبير طالما مش بيغلط في حد أو بيجرح في حد بشكل صريح ياريت الاداره متنساش كلامها ليّه أما لو كان حد من المشرفين أو المراقبين قفلوا فالموضوع لسه مخلصش بعد إذنكم بناءاً عليه هيتم فتح الموضوع |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|