![]() |
|
#14
|
||||
|
||||
|
على موبينيل:رساله من مانوللى:خلينا بكره علشان حماده جاب سلمى اخليها معايا هنا بكره بقى الدهر كده هههههههههههههههههه فضايح انا كان ممكن أألف وأقول أي كلام ماهو محدش عارف بس أنا حبيت أكون صريحه من البدايه وقلت أيا كان هجاوب وبالظبط هههههههههههههههههه اه يوم ما زعلتى منى علشان مروحتش معاكى 6/ من ضمن الاسماء في جوالك هل يوجد اسم غريب او مضحك لاحد اصدقائك,, اذكره لـنا ؟ معرفش انا عماله ادور اهو فيه مثلا boogy وفيه رقم متسيف عندى اسمو good number ومش فاكره مين خالص واتصلت مره واحد رد عليا بس ولا هو يعرفنى ولا انا اعرفه والله ما فاكره مين ده خاااااااالص اصل خطي ده معايا من 3 اعدادى ويا ما قاسى معايا ههههههههههههههههه فاكره يا ميمو ههههههههههههه فاكرة ياختى على فكره مايكل ده اسمو محمود احكيلهم يا ميمو ليه بنقول عليه مايكل هههههههههههههههههه لا دى قصة طويلة اوى بعدين 10/ ماأكثر ماتستخدمهـ بالجوال مثلا: المنبه , الحاسبه , البلوتوث , التسجيل ؟ المنبه والتسجيل هههههههههههههههه التسجيل ده بقى بستخدمه كتير خدمه لواحده صاحبتنا لما بكون بكلم حبيبها وهي عاوزه تسمع المكالمه فبسجل المكالمه هههههههههههههههههه مش كده يا مانوللى واللا ايه؟؟ هههههههههه يخربيتك فضايح 15/ ما آخر رسالهـ قمت بأرسآلها ؟
من موبينيل:رساله لمانوللي:كان يوم إسود يوم ما جيت هههههههههههههههه كان يوم عيد ميلادها حيوانة انتى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موبايلك, قلنا, كتكوت |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع موبايلك باحلى النغمات حملها الان | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 03-22-2010 04:18 AM |
| ده رقم موبايلك من غير ما اكون عارفه | vindiesel | سلة المحذوفات | 1 | 01-02-2010 01:45 AM |
| ارسل اى رساله لاى موبايل كانها من موبايلك | al3ashk | دنيا الجوال | 4 | 09-30-2009 01:23 AM |
| قلنا حرفك ايه وشوف احساس حبيبك بيك | karmen | عالم ادم | 3 | 09-18-2009 01:35 PM |
| شويه اسماء للبلوتوث ودلع موبايلك | Elmjeck | دنيا الجوال | 3 | 05-25-2009 02:08 AM |