![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
الدراسة هتبدأ بكرة اه
لكن المذاكرة ووجع القلب لسة بدرى عليهم اوى ولا انتى يا اميرة من الناس اللى بيذاكروا من اول السنة لالالالالالالالا عيب اوى كدة الترم متقسم لفترات اوله طبعا تعارف ولعب بقى وكدة نصه كدة استعداد نفسي اما اخره بقى الدح ووجع القلب دى السياسة اللى انا ماشية بيها بس خلى بالكوا مش غالبا بتنجح ههههههههههههههههههههه انتوا وحظكوا بقى انا بجهز هدومى بكويها وكدة كنت هنزل بكرة مع سارة بس غيرت رايي فبقولها طناش بكرة بقى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الدراسه, بكره, هيبتدوا, والمذاكره, والدح |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ | follow me | المنتدى العام | 6 | 04-02-2010 05:22 AM |
| تأجيل الدراسه ليوم 3/10 وبعض الملحوظات عن وباء أنفلوانزا الخنازير(أي استفسار ) | karmen | المنتدى العام | 4 | 09-15-2009 08:07 AM |
| بكره ممكن يكون متأخر قوي | Silver | عالم ادم | 11 | 06-09-2009 11:50 AM |