
09-15-2009, 11:00 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly
هههههههههههههههههههه
مصدقة ونص
لالالالالالالالالالالا ده انتى الذكاء كله يا سوسو يا اللى جايبة 90% في الثانوية هههههههههه
بس ساعات بتبقى غبية الطبع شوية(فاكرة وسط البلد)هههههههههههه
طيب انا بحب؟؟؟؟؟؟؟
|
آه طبعا مصدقه
بس يا ميت ندامه عاللى حب ولا طالشي
ههههههههههههههه
واحده بواحده بقى مش انا غبية الطبع ماااااااااااااااااااااااا اااشي
طب أنا في طريقى الى الاعجاب بشخصية حد معين
|