منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 08-11-2009, 03:23 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل مشاهدة المشاركة
اولا وقبل اى حاجة

هما سؤالين فى الاول كدا تعارف

1-

اسمك
عمرو الشريف

سنك
16 سنه الا 4 شهور
وظفتك
طالب
عنوانك
محنا قلناه ف المحكمه هي روايه ع العموم عنواني ف السعوديه ف الخبر .. وفي مصر في اسكندريه والتفاصيل ف المحكمه
2-
عوزين نعرف انت سجلت فى الماجيك ازاى؟
عادي جاتلى رساله عالإيميل ودخلت وكان المنتدى ياعيني مفهوش الا حاجه وتلاتين عضو وروحت مسجل
وكمان عوزين نعرف رحلتك مع الماجيك اية الى انت استفتو واية الى انت اديتو للماجيك واية الى انت ختة منو ؟
استفدت من الماجيك في المواضيع الإسلاميه .. والقسم الشبابي .. واديت للماجيك موضيع وردود .. واخدت منه اجمل اعضاء بكلمهم
وكمان يا سيدى عوزين نعرف عمرو بالماجيك وعمرو من غير الماجيك هيبقى ازاى ؟
عمرو بالماجيك عادي .. وعمرو من غير الماجيك بردو عادي ..!! انا اصلاً النت مش فارق معايا مش هيودي ولا هيجيب .
بس اللى بيفرق معايا اصحابي اللى بدخل واكلمهم هنا ف المنتدى
واخر حاجة

تقلنا وجهة نظرك فى المنتدى فى كل حاجة
مشرفين وفريق عمل وادارة
المنتدى متميز ماشاء الله بس اكيد ناقصه اقسام بالهبل ..
وانا شايف ان المشرفين شايفين شغلهم كويس ولو ان بعضهم متغيب بقالو فتره ..
وفريق العمل .. قصدك سيلفر طبعا
لان مافيش غيره متواجد من فريق العمل
اغلبهم مش بيدخلوا غير كل حين ومين
الإداره :: مش محتاجه كلام ::

وتذكر المشرف كذا ووجهة نظرك فى واكتر موضوع عجبك لية وهكذا فريق عمل والادارة
مش فاهم السؤال خالص
ووعى تنسة مشرف او مراقب او فريق العمل والادارة

عوزك تقلنا وجهة نظرك فى كل واحد

هجاوبك في الرد ان شاء الله ..
منتظرك يا معلم


بس بقى استنى 5 دقايق اجهز الرد

رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رمضان على كرسى الاعتراف!!!! lost love سلة المحذوفات 1 08-02-2010 07:33 AM
كرسى الاعتراف بشكل جديد ايلول منتدى الترحيب والاهداءات 24 03-13-2010 09:37 AM
لعبة كرسي الاعتراف nightingale_212 اللعـــب 23 05-01-2009 10:16 AM
هاك كرسي الاعتراف admin هاكات 14 04-17-2009 04:27 AM
كرسى الاعتراف sha3lan سلة المحذوفات 1 04-06-2008 06:46 PM


الساعة الآن 12:57 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir