![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
على فكره انا وجهة نظري ان الاخوات مجرد كلمه بنقولها
دلوقتى بجد مبقاش فى الأخ اللى ممكن يضحى علشان أخوه وانا عن نفسى ممكن صحبى يكون عارف عنى أسرار أخويا نفسه ممكن ميكنش يعرفها يا ألف خسااااااااااااره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| سؤال, نادى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| العاب برابط واحد مكتبة العاب كامله برابط واحد صاروخى متجدد | ahmedpinkpn | منتدي العاب الكمبيوتر | 0 | 07-03-2010 12:43 PM |
| سوال هام جدا جدا جدا؟؟؟؟؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 10 | 04-17-2010 04:18 AM |
| كل واحد يدخل يقول رأيه مهم جدا سواء بنت أو ولد | ahmed.dodo | المنتدى العام | 2 | 02-14-2010 11:07 AM |
| سوال هام جدا جدا جدا؟؟؟؟؟؟؟ | ahmed.dodo | سلة المحذوفات | 0 | 01-07-2010 06:59 PM |
| صوره نادى الاهلى نادى القرن | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 11-03-2008 03:54 PM |