منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-21-2009, 08:20 PM
الملاك البرئ الملاك البرئ غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 38
جدبد(الماجيك) حوار بين جيلين (معاكسة البنات للأولاد) شاركونا ياشباب

حوار الاخلاق بين جيلين الامس واليوم. ابتهال والملاك البرئ






ابتهال: السلام عليكم يا ملاكي ازيك واحشاني قوي






الملاك البرئ: وعليكم السلام ورحمه الله






ازيك انتي اختي ابتهال






ابتهال: الحمدلله نحمده ونشكره






الملاك البرئ: شفتي اللي حصل امبارح






ابتهال: حصل ايه خديتيني






الملاك البرئ: كنت باتفرج علي التليفزيون






وكان في موضوع خطير






ابتهال: عن ايه الموضوع




انا ما شفتش




الملاك البرئ: انتي اتخديتي من اللي حصل ولسه ما حكتهوش



امال لما اقولك ها تعملي ايه




ابتهال: قولي بسرعة حصل ايه



الملاك البرئ: البنات بتعاكس الشباب والشباب زعلانين تتصوري



ابتهال: يا خبر اسود هي حصلت



الملاك البرئ: للاسف الشديد جدا حصلت والاسواء ان الشباب




بيقولوا




فين امهاتنا بتاعة زمان تيجي تتفرج



ابتهال: يايا حسرتي على الزمن الجميل



الي كانت فيه البنت تخجل



هيتفرجو على ايه يا حسرة على وقاحة البنات



الملاك البرئ: احكيلي اختي ابتهال علي الزمن ده وقوليلي ايه اللي حصل



ابتهال: احكيلك عني الظاهر ان انا ما كنتش بنت



الملاك البرئ: امال كنتي ايه



ابتهال: انا كنت راجل ماشي في الشارع مافيش حد يستجري يهوب ناحيتو مش خوف لا
لا


ده احترام



يا اختي الي يحترم نفسه الناس تحترمو



الملاك البرئ: يعني مش كنتي بتعاكسي الشباب زي دلوقتي



ابتهال: ده حتى زوجي فضل 4 شهور متردد ازاي يفتح معايا موضوع الزواج مش خوف لا لا


ا احترام




انا اعاكس اعوذ بالله ده انا ما تعاكستش




مش يمكن وحشة وان مش شايفة نفسي ههههههههههههههه




الملاك البرئ:
يا سلام فين البنات الا بيوقفوا الشاب من دول وبتاخد منه نمرة تليفونه



وعادي



ابتهال: ربنا يعافينا ويعافي اولادنا يارب



الملاك البرئ: اقولك علي حاجه



ابتهال: قولي



الملاك البرئ: ايه رايك ناخد راي البنات والشباب




معانا في حوارنا




ابتهال: والله فكرة جميلةمنك يا قمر مصر



الملاك البرئ: تنفذيها معايا ياشمس الجزائر



ابتهال: معاك ظالمة أو مظلومة



الملاك البرئ: ان شاء الله مادمنا في الحق بنتكلم فاكيد الكل معانا



ابتهال: هنشوف أعضاء مجموعتنا الجميلة هيقولو ايه



الملاك البرئ: تعالي ننده عليهم ويشاركونا في الحكايه دي بين قدمنا وحدثنا



وهل اختلاف الاجيال ممكن يعمل الفجوه دي ونشوف العادات الغريبه



بين شباب اليوم و
الامس



ابتهال: يالله مستنيين ارءكم في المعاكسة الي تقلبت احنا رافضين المعاكسة القديمة تطلع


لينا معاكسة جديدة



الملاك البرئ: استني انتي خليهم هما يقولوا




رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
ياشباب, جيلين, حوار, شاركونا

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا admin منتدي الفنون الادبيه 2 07-28-2010 06:30 AM
ياشباب....من تختار؟؟ l0stl0ve المنتدى العام 6 12-28-2009 05:59 AM
الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل amira abdo سلة المحذوفات 2 10-01-2009 09:10 AM
ياشباب العرب اتحدوو THE KING عالم ادم 0 08-10-2008 08:43 PM
حوار مع نجم هيمة فرج صدى الملاعب العربيه والعالميه 2 06-26-2008 12:35 PM


الساعة الآن 05:13 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir