![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
حوار الاخلاق بين جيلين الامس واليوم. ابتهال والملاك البرئ
ابتهال: السلام عليكم يا ملاكي ازيك واحشاني قوي الملاك البرئ: وعليكم السلام ورحمه الله ازيك انتي اختي ابتهال ابتهال: الحمدلله نحمده ونشكره الملاك البرئ: شفتي اللي حصل امبارح ابتهال: حصل ايه خديتيني الملاك البرئ: كنت باتفرج علي التليفزيون وكان في موضوع خطير ابتهال: عن ايه الموضوع انا ما شفتش الملاك البرئ: انتي اتخديتي من اللي حصل ولسه ما حكتهوش امال لما اقولك ها تعملي ايه ابتهال: قولي بسرعة حصل ايه الملاك البرئ: البنات بتعاكس الشباب والشباب زعلانين تتصوري ابتهال: يا خبر اسود هي حصلت الملاك البرئ: للاسف الشديد جدا حصلت والاسواء ان الشباب بيقولوا فين امهاتنا بتاعة زمان تيجي تتفرج ابتهال: يايا حسرتي على الزمن الجميل الي كانت فيه البنت تخجل هيتفرجو على ايه يا حسرة على وقاحة البنات الملاك البرئ: احكيلي اختي ابتهال علي الزمن ده وقوليلي ايه اللي حصل ابتهال: احكيلك عني الظاهر ان انا ما كنتش بنت الملاك البرئ: امال كنتي ايه ابتهال: انا كنت راجل ماشي في الشارع مافيش حد يستجري يهوب ناحيتو مش خوف لا لا ده احترام يا اختي الي يحترم نفسه الناس تحترمو الملاك البرئ: يعني مش كنتي بتعاكسي الشباب زي دلوقتي ابتهال: ده حتى زوجي فضل 4 شهور متردد ازاي يفتح معايا موضوع الزواج مش خوف لا لا ا احترام انا اعاكس اعوذ بالله ده انا ما تعاكستش مش يمكن وحشة وان مش شايفة نفسي ههههههههههههههه الملاك البرئ: يا سلام فين البنات الا بيوقفوا الشاب من دول وبتاخد منه نمرة تليفونه وعادي ابتهال: ربنا يعافينا ويعافي اولادنا يارب الملاك البرئ: اقولك علي حاجه ابتهال: قولي الملاك البرئ: ايه رايك ناخد راي البنات والشباب معانا في حوارنا ابتهال: والله فكرة جميلةمنك يا قمر مصر الملاك البرئ: تنفذيها معايا ياشمس الجزائر ابتهال: معاك ظالمة أو مظلومة الملاك البرئ: ان شاء الله مادمنا في الحق بنتكلم فاكيد الكل معانا ابتهال: هنشوف أعضاء مجموعتنا الجميلة هيقولو ايه الملاك البرئ: تعالي ننده عليهم ويشاركونا في الحكايه دي بين قدمنا وحدثنا وهل اختلاف الاجيال ممكن يعمل الفجوه دي ونشوف العادات الغريبه بين شباب اليوم والامس ابتهال: يالله مستنيين ارءكم في المعاكسة الي تقلبت احنا رافضين المعاكسة القديمة تطلع لينا معاكسة جديدة الملاك البرئ: استني انتي خليهم هما يقولوا |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ياشباب, جيلين, حوار, شاركونا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| ياشباب....من تختار؟؟ | l0stl0ve | المنتدى العام | 6 | 12-28-2009 05:59 AM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |
| ياشباب العرب اتحدوو | THE KING | عالم ادم | 0 | 08-10-2008 08:43 PM |
| حوار مع نجم | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 06-26-2008 12:35 PM |