منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-19-2009, 06:20 AM
Mr.New Mr.New غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: على قارعة الطريق
المشاركات: 21
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mr.New
عاجل(الماجيك) اتحداك تقراء موضوعي ولا ترد عليه . . .

موضوعي يخ ـليك غــصــب ترد
















الموضوع اللي موتني من الضح ـك ..








شبااب سألو مصري



ليه الشعب المصري بيح ـلف كتير ....!!




قال : طب والله العظيم دي اشاعه ,


, قسما بالله ده افتراء,,،،!!




عليه الطلاق بالتلاته دول نصابين وكداااابين .. !!




أقسم بالله العظيم اني لرد على الموضوع ....!!










هههههههههههههههههههه يالله انت دلوقتى

ح ـلفت انك ترد على الموضوع...






كل واحـــد وضميره ....!!!



ح ـتى اللي مش مسجل يج ـب عليه انه يسجل



ويرد على الموضوع





دام انه ح ـلف ينفذ دينه



ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه


تـع ــيــش وتـأكــل غــيـــرهـا


:a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 06-19-2009 الساعة 06:47 AM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
موضوعي, اتحداك, تقراء, عليه

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
موضوعي مغلق ليه؟؟؟ MORO CHOCOLATE منتدي الشكاوى والاقتراحات 4 06-04-2009 08:48 AM
مين سرق موضوعي !!! prince of alex المنتدى العام 9 04-24-2009 09:03 AM
(:اهداء مني لكل من يرد على موضوعي :) prince of alex عالم ادم 9 04-22-2009 11:19 PM
اتحداك لو مضحكتش البرنس الوحدانى اضحك من قلبك 3 04-14-2009 11:29 PM
اتحداك لو ماضحكتش mas9220 الصـــور ومقاطع الفيديو 11 04-14-2009 11:22 PM


الساعة الآن 08:04 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir