![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
الطيبة دى غلط ................الطيبة دى جنون
والغدر بقا مسيطر..............والحقد بقا ليه اشكال وفنون الطيبة جذورها ماتت............والحقد بقا ليه فروع وغصون الطيبة حيوان أليف...............والحقد ليه أنياب وسنون الطيبة مش الزمن ده.............الشرارة بقت تطلع من العيون الطيبة خلاص انتهت.............والحقد دايم وهيدوم الطيبة والحنان ده ...............كلام بايخ ومعدوم الطيب دايما خسران..............فى زمن حاقد ومشحون .......................... مبقتش فى عين تنام..............الا ويكون فيها دموع مبقاش فى قلب يرتاح............الا من بعد ما تطلع الروح الدنيا دى صنفين ...............يا جارح يا مجروح الطفل الصغير اول ما يفتح......لازم يعرف انه للعذاب هيروح
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الطيبة, جنون, غلط....الطيبة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الكلمة الطيبة | dodash | عالم حواء | 3 | 04-04-2010 12:23 PM |
| نغمة لاصحاب القلوب الطيبة حملها ولا تتردد | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 02-16-2010 11:01 AM |
| جنون روح | DRAGON | الابداعات الفنيه للاعضاء | 3 | 06-27-2009 11:49 PM |
| عشر زهرات عشر زهرات يقطفها من أراد الحياة الطيبة | داعى الى الخير | منتدى نور الإيمان | 0 | 03-30-2009 09:18 PM |
| جنون اليابانيين | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 10 | 10-14-2008 02:16 PM |