منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-05-2009, 08:28 AM
رانى سعيد رانى سعيد غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 9
موسيقى(الماجيك) ليه يا دنيا

ليه يا دنيا وخدانا وسايبانا فى نار الجرح
ليه تملى ظلمـــانا وجـوانا يموت الفـــرح
ليه نصرخ ونتـألم ومحـدش بيسمع حــــد
أسيتى زمان علينا وأمـــانينا بتنزف مـــر
نقول جايز هتتبدل وتتعدل وبكــرة تمـــر
ييجي بكـرة تتحول لحزن كبير يفوق الحد
ليــه الدنيا غـــدارة ودوارة م راسي لحـــد
ليه بسهولة مات فرحى وجرحى م عاد يتعـــد
ليه يادنيا أيامـــــنا وأحلامنا تضيع ف الارض
سنين تايهين بنتحير وبندور على الافراح
نلف ف كل الاماكن لكن قطر السعادة راح
نرجع تانى وندور نلاقى اخرة طريقنا سد
فى عز الليل باقوم وابكى وأدعى واقول يا رب
تهون بكرة دة علينا وتروينا طيابة وحب
وقد الدمع وجروحنا تملى حياتنا فرحة وورد
أرجوكى يادنيا تقوليلنا وتحكيلنا بصراحة وجد
لأمتى حيفضل خضوعنا ودموعنا بتملى الخد
أرجوكى يادنيا تقوليلنا وأنا مستنى منك رد
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
دنيا

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دنيا beckham منتدي الفنون الادبيه 1 01-24-2010 05:28 AM
يا دنيا سامحينى على غبائى فراشه الوادى الابداعات الفنيه للاعضاء 4 09-09-2009 03:21 PM
يا دنيا وعد منى karmen منتدي الفنون الادبيه 5 05-04-2009 11:41 PM
عجبى......يا دنيا العجب karmen منتدي الفنون الادبيه 4 04-13-2009 02:38 AM
|؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛|وعليكي يا دنيا السلام|؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛| EL_MJEK المنتدى العام 1 03-10-2008 11:49 PM


الساعة الآن 05:30 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir